Kızlar oğlum 6aylik olucak sallamaya alışık hatta gündüz uykularında uyanana kadar sallıyorum yoksa ağlıyor uyumuyor,anne yanı sallanır beşik kullanıyoruz ama oda artık ağırlık olarak limiti doldurdu galiba aşırı ses çıkarıyor sallarken beşiği bırakırsak nasıl uyutucam yaa diş dönemi bide😭😭😭