1 yaşında bebeğim su dahil içecek içmeyi sevmiyo. Hazır ayran verdim içmedi, evde ayran yaptım içmedi. Hazır meyve suyu, ev yapımı meyve suyu hiç birini içmiyo, kefiri hele direk tükürdü. Suyu bile oyun oynarken çaktırmadan içiriyorum. Sıvı tüketimi az diye sık sık kabız olmaya başladı. İçecek içmeye nasıl alıştırabilirim? Pipet kullanabiliyo bu arada ama bi çocuk nasıl meyve suyu sevmez anlamadım gitti😰