gic doğduğundan beri memede uyuyor , ek gıda ile azalır sanmıştım aynı ilerliyor ne kadar tok olursa olsun emerek uyumak istiyor bu yüzden yemekleride buna göre yedirmek zorunda kalıyorum. Şimdi eğitim vermeye başlayacağım olmazsada alacağım. Sizde yol yakınken araştırıp desteği azaltmaya çalışın en uygunu direk kesmek değilmiş . Emzireceksiniz mayışınca memeyi çekip kucakta sallanacaksınız isterse yeniden verip bunu tekrar edeceksiniz . Ben denemeye başladım 😅