Merhaba güzel annişler🌺
Emzirirken içilebilecek bitki çayları konusunda doktorunuz herhangi bir şey dedi mi hani şu iyi gelir bu gaz yapar vs diye?
Rezenenin olumlu etkisini hepimiz biliyoruz lakin yapılan son araştırmalara göre olumsuz etkileri olduğu da öğrenildi. İcinde bulunan bazı maddelerin kanserojen etkileri olduğu görüldü.
Papatya çayı içeyim diyorum dün gündüz saatlerinden bu yana bebeğim pek fazla uyuyamadi,gaz sancısı vardı ağladı durdu kıyamam. İçim parçalanıyor o ağlayınca 😔 Yengem anason getirmiş aslında ama kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Bebeğim henüz 16 günlük.