Bebeğimin reflü var ( bence )
Emdikten sonra çok az tükürüklü gibi yapış yapış yoğun kıvamda süt çıkarıyor (5-10cc)
Bazen peynir kesiği gibi çıkarıyor
Emerken yay gibi geriliyor ağlıyor sonra geri memeyi alıyor. Sonra geri kendini çekiyor meme ile savaşıyor resmen
Biberonda da aynı savaş mevcut
E bi de burnunda hırıltı var. Sıcak evimiz ondan mı hırıltı dedim ama ben anlamadım REFLÜ NASIL HIRILTI YAPIYOR