melegim71 Merabalar kızlar esim 3 ayliga istanbula gidiyor iş icin fakat ben gece tek kalkmadan korkuyorum daha once hic gece de tek kalmadim korkumdan dolayi suan gidecegi icin acikcasi evde durmak istiyorum sadece 1 ayligina anneannemin yanina gidip gelicem annem kaynanam yakin zaten kalmaya cagirir ama niyeyse evde durmak isrtiyorum bunu nasil aşarim nasil aştiniZ
beyzacmvrc melegim71 benim eşim gece çalışıyor iki günde bir izni var. Evlendim evleneli tekim. Evlenmeden önce de korkacağımı düşünmemiştim hiç. Birde kiraciyiz ama oturduğumuz apartman da her yerde kamera var ve aile apartmani. Kapimi bile kitlemeden yatıyorum ne cesaretse yinede 😂 Şimdi bebeğim var bana en güzel arkadas o geceleri 😌 Birşey olmaz Allah’ın izniyle kapinizi kitleyin duanizi edin. Düşünmeyin hırsız mı girecek falan filan diye çıkarın aklınızdan kendinizi oyalayacak birşeyler bulun. Mesela süpürmek dışındaki çoğu işimi gece yaparım toz almak banyo yikamak gibi ☺️
DenizAlyaa melegim71 hiç kalamayacagımı düşünmemiştim o yüzden sorun da olmamıştı benim eşim akşam evde olur ama bazen yurtdışına va çıktıgı zaman sorun etmem annem ve kayınvalidem ikisi de başka şehirde yaşıyorlar tamamen tekim shshsjhs bebegim yokken de sorun etmiyordum hatta güzel bile oluyordu şuanda da. Allahın izni ile hiç bişey olmaz si sadece düşüncelernizden korkuyorsunuz olan biten bişey yok ayetel kürsi ookurım bir de bana bişey olmaz edasıyla uyurum sonra
tomvejerry melegim71 ben evlenmeden önce gündüz bile tek kalamiyordum anneme hep odanın kapısını açık tut korkuyorum derdim gecede, evlendigimde eşim uzmandi ve altı ay boyunca tek kaldım ilk aylar çok zorlandım yattığım odanın kapısını bile kitler yatardım ama alıştım sonra, bunu aşmanız lazım ölene kadar yanınızda biri olmayacak maalesef🥲
Berko melegim71 ben kalamıyorum denedim uyuyamıyorum o yüzden kayınvalideme gidiyorum ayda 10 kez Napim ruhum sıkışıyor alıyorum çocuğu gidiyorum aynı mahalle zaten evimde daha rahatım çok Hemde ama psikolojinin bozuluyor habire sesler duyuyorum gibi hissediyorum kendimi basen kayınvalidemde bile korkuyorum o derece
melegim71 beyzacmvrc saten gec uyuyan biriy8m kizim 9 uyuyor sabaha kadar aslinda site guvenlik kemarali felan nebilim icim hi tuhaf oluyor tek naail kalirim dusunmekten edemiyorum ama aşmakta istiyorum bu durumu cidden
sezer2022 melegim71 site guvenlik kemarali Daha ne istiyorsun canım korkma,, bende eşim vardiyalıyken herkes gel bizde kal diyordu YOK dedim bişekilde alışıyor insan hele de yalnız değilsin bebeğin var
melegim71 sezer2022 evet bende istemiyorim birinde kalmak ama bunu sanirim kala kala yenicem Allahim bana hic cesaret vermemis galiba
sezer2022 melegim71 bence hiç alıştırma kendini orda burda kalmaya, çocuğun düzeni bozulmasın,, destek vermek isteyen evine geldin 🤷🏻♀️ arkadaşım öyle ayda 1 kocası gececi oluyor, ordan oraya sürünüyor 1 hafta çocuğa acıyorum
melegim71 tomvejerry evet dogru diyorsunuz oyle boyle tek kalicaz ama cidden aşmammam gibi geliyor korkuyo hirsizdan cok aklima baska seyler geliyor misal
melegim71 sezer2022 kızım zTen kemdi besigini sessizligi seven biri bemde baskasinin yaninda rahat edemiyorim bile cidden
melegim71 Berko ay cidden zor ya benim aklima baska seyler geliyor töbe tòbe elektrik gitse diyorum karanlik olacak diyorum aklima turlu turlu seyler geliyor
sedasayan1111 melegim71 o vesvese herkeste oluyor duanı et uyu kardeşim eşim gidince zaten aramız pek iyi değil küsüm annesine yardıma köye gitti bebisle tek kaldım olası bir durumda hazie olacak bir çanta ayarladım kapının önüne koydum koridorun ışığını açık tutum. Ohhh mis ev tertemiz her yer düzenli amannnnn bebeğin yanında duanı et uyu hem sen tek değilsin ki yavrun en güzel arkadaşın yanında kız kıza pijama partisi 😂❤️❤️🥲 Rabbim evladınızı size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin inşaAllah o günleri de görürsünüz
melegim71 Berko iste gitse kolay kolaycgitmez ama gitse odum kopar cok korrkarim kafayi yrrim herhalde ay nebilim a
tarcinnn melegim71 kocam 1 haftadır yok çatır çatır kalıyorum valla 😂 hiç sevmem başk yerde kalmayı 🙏🏽 Ama geçmişte de tek başıma yaşadığım dönemler oldu üniversitede vs o yüzden alışkınım
tarcinnn melegim71 ay nolcak kız kilitle kapını otur içerde 😂 başkasının yanına gitcen etcen bir sürü tantana 😂 hazır koca da yokken aldım çocuğumu da yanıma beraber uyuduk valla mis 😂
Melekhnm melegim71 2 3 aydır eşim yok daha 5 ay sonra gelecek tek oğlumla kalıyoruz, tek kalıyır insan mecbur olunca korkulacak bi şey uok bol bol dua ediyorum yatıyorum
melegim71 Melekhnm allahim banada versin cesaret dusunuyorum sanki yapamicam gibi geliyor oyle boyle alisiyor insan galib