Seda_Hira Kızıma sadece üç kere sma mama verdim. Oda sadece günde 1 kere yatarken. Acaba kabız olmuş olabilir mi en son dün yaptı kakasını. Bugün yapmadı ve ıkınıyor çıkmadı bişey.
mrvn Seda_Hira Ben de sma kullanıyorum bizde de kabızlık yaptı biraz herkeste yapmıyor ama. Ben gaz damlası kullanıyorum şükür düzene girdi
Melikeakiner Seda_Hira Sma yeşil kaka ve kabızlık yapıyor. Yeğenimde yaptı. Lifsiz mama. Bebelac gold alın, fermente bir maam sindirimi rahat. Gaz ve kabızlık önlüyor.
mrvn Seda_Hira Benim ki Mamadan sonra huzursuzlanyordu uykuda falan ikiniyordu canım. Ben dvitaminini de değiştirdim. Sağlık ocağının verdiği de Gaz yaptı. Belki başka bi şey de etkiliyor olabilir
Seda_Hira Melikeakiner Sma aldım günde bir kez veriyorum bugün 5 gün olacak. Şimdilik bir şey yapmadı inşallah yapmaz
ovguaydin kakası yeşilde oldumu benim kızımda sma kullandığımda kakası acayip bir yeşil oldu sonra doktoru yaramamış deyip mamasını değiştirdi
Seda_Hira ozgecelik sma aldım canım kullanıyorum. Allah’a şükür kabızlık yapmadı. Seviyor sanırsam bebekten bebeğe değişiyor