Yusufayse Merhabalar,3 gun oldu daha gecmedi,bu durumu yasayan var mi,ne yapmalıyım,dr cuma gunu normal dedi ama pazar oldu daha gecmedi.
GokceMom_ Yusufayse gecmiş olsun Rabbım şifa versin inşallah bebişe ben kızımda ateş yasamadım ama banada 3 gun fazla geldı ama doktor normal dedıyse normaldir cnm diş cıkarıyo olabilir mi acaba hıc baktınızmı