Deletedmom110 evet tam anlamıyla o pütürlü,doğru biliyorsun,şehriyeyi ben şöyle yapıyorum ,saf zeytinyağı yatım kaşık ,1 kaşık şehriye bir iki tur çevirriyorum,üzerine kendi yaptıgım biber salçası bir tur daha karıştırıyorum,biraz tavuk suyu biraz normal su pişmeye bırakıyorum,oğlum nane sevdiği için pişmeye yakın biraz nane ,afiyetle içiyor,kıvamlı olsun istersen biraz tam tahıllı unda katabilirsin