Yasmino 3 aylık bebeğim çok fazla gaz çıkardı. Kaka yaptı sandım altını açtım çok az kaka ve mukuslu(sümüksü) kan vardı. Nedir bu bilen bar mı?
Edaayl Yasmino Büyük ihtimalle alerjidir. Benim de bebeğim öyle yapıyordu, doktoruna götürdüğümde alerji olduğunu söyledi.
Nur_07111422 Yasmino genelde alerjik bebeklerde oluyor ama siz bi dr götürün bezinin fotoğrafını çekin dr gösterirsiniz.
aysund Yasmino kakanin fotoğraf ini çekin pazartesi günü hemen götürün doktora fotoğrafı gösterin bağırsak enfeksiyonu da olabilir