Arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık diş tedavisine başladım hamileyken dişlerimde çok sorunlar oldu gömülü 20 yaş dişim var o çekilecek kanal tedavileri oluyor doktoruma emziriyorum dedim bişey olmaz hamileyken yapmıyorum ama emzirirken sıkıntı olmuyor dedi Ama benim içim hep kötü oluyor ilaç uyguluyor Çünkü var mı fikri olan 🙏🏻