Neschrin Selam sütüm az gelıyor bebegımde emmek ıstıyor bende emzırmek ıstıyorum tabıkı bır kac sey denıyorum ama henuz sonuc yok önerilerinizi bekliuorum
Defnemmm1 Neschrin incir kurusu bende mükemmel süt yapıyor tahin pekmez helva özellikle bunlar birde burda görmüştüm bir bayan birine önermiş o da çok memnun kalmış ziya Dede nin süt için bir içeceği varmış
Edaayl Neschrin En güzel süt yapan şey kesinlikle su. Günde 4 litre su içiyordum ben. Helva güzel süt yaparmış. Ben bazen sütle petibör bisküviyi karıştırıp yiyordum o da bende işe yaramıştı. Ama en en güzel süt yapan şey kesinlikle su
KrasavcikMalcik Neschrin yulaf ezmesi, karabaşak pilavı, ceviz( 1 ovuç) bunlar çok iyi süt yapıyor. Özellikle karabaşak pilavı