morrrrengiiii merhabalar, oğlum 5 aylık doğumdan sonra hıc regl görmedim, adet görmeyen kadın hamıle kalmaz dıyolar doğru mu? bı bılgısı olan var mı acaba
Nur_07111422 morrrrengiiii emziren anneleri süt korur diyorlar ama yinede güvenmeyin.Hamilelik olabilir.
morrrrengiiii Nur_07111422 dogru evet haklısınız ama ben hiç adet görmüyorum ya 5 aydır 40ım çıktı kanamam bitti
busra2709 morrrrengiiii bende sizin gibi 6 ay oldu Doğum yapalı korktum acaba hamile miyim derken tam test yapacaktım regl oldum ama regli olmayanlar normal zamanda ve reglisi düzensiz olanlar cocuk sahibi olmakta zorluk çekiyor hormonal dengesizlikten
yasee01 Kalabilir doktorum bana ilişkide korun Sut korur diye bisey çıkarmışlar öyle bisey yok hamile kalabilirsin dikkat et demişti
toprakardenmoms morrrrengiiii süt korur diyorlar ama emzirme dönemi regl olmamasına rağmen hamile kalınabiliyor korunmak lazım
Alminazli Bu yanlış bilgi yüzünden bebekleri 2-3 aylıkken hamile kalan birsuru anne var bende 1 sene regl olmadım doğumdan sorna ama korunmak gerekiyo spiralle bile hamile kaliniyorsa süt asla korumaz %100
Damla_eflin morrrrengiiii Canım Bunun İçin Kadın Doğuma Gidip Görüneceksiniz Adet Görmeyen Nasıl Hamile Kalmaz Tabikide Kalır Herhangi Bir Enfeksiyon Bile Olabilir Riske Atmak Yerine Kadın Doğuma Görünebilirsiniz😊
bananeabiya morrrrengiiii eğer o ay yumurtlama başlamışsa kalabilirsiniz adet olmaya gerek yok. Eğer yumurtlama yoksa çocuk da olmaz. Süt koruması olayı şu şekilde; sütü sağlayan hormonlar yumurtlamayı baskılıyor o yüzden süt korur olayı bir efsane değil ama garanti bir yöntem de değil çünkü %100 baskılamıyor. Emzirme sürecinde adetin gecikmesini yani aylarca adet görmeme olayı bu hormonlardan kaynaklanıyor. Zamanla düzene girdikçe de adet dönemi tekrar başlıyor.
Elfgrn morrrrengiiii tabi ki kalır çevremde buna benzer örneklerde var hatta önleminizi alın siz gelecek olan her türlü geliyor belki ama önce önlem
Fyzn morrrrengiiii Benimde bebeğim 7 buçuk aylık daha âdet görmedim ama korunuyorum yinede güvenmiyorum yani süt fln korur diye ama bizim eskiler Korur fln diyorlar hep annemde öyleymiş
Eceeee00 morrrrengiiii Benim bebeğim 8 buçuk aylık bende hâlâ regl görmedim bir yıla kadar normal diyorlar korunuyorum da yine de ay da bir test yapıyorum şu aralar da karnımda sertlik var regl dan mı bilmiyorum tekrar test yapıcam sanırım