Beyzanl52 Bebegik 4 aylik olmak uzere ara ara nurun tikanikligi oluyor sumuk seklinde degilde genizde gibi. Sogan ustune karanfil batirip yataginin basina birakmali miyim? Kullanan var mi?
incizeynep Beyzanl52 Soğan ve karanfili ben de duydum fakat onun dışında serum fizyolojik ile açmayı deneyebilirsiniz aynı sorunu yaşıyoruz bu şekilde iyi oluyor bebeğim henüz 40 günlük
hunilikurbik Soğan çok işe yarıyor hatta biz bile koyuyoruz başucumuza. Karanfili denememiştim soğanla birlikte onu da deneyeyim😅
hunilikurbik Beyzanl52 ben 2 aylık olduğundan beri kullanıyorum şuan 4 aylık olmamıza 4 gün kaldı bir sorun olacağını sanmıyorum ama siz yine de bir kaç kişiden fikir alın tabiki☺