Iy aksamlar antep yeni tasindim ve 3 aylik bebegim var ozel yada devlet fark etmez cocuk doktoru onerirmisiniz bebegimin bacanda minnacik sivilce gibi kabarciklar var egzamadan supheleniyorum antepli anneler lutfen hangi hastane hangi doktora gidiyorsunuz