Mustafamom_ Kızlar yarın evlilik yıldönümümüz bento pasta yapmak istiyorum fakat gıda boyası bulamadım glazür ile yapılabilir mi ? Yada marketten ne bulabilirim bonibon harici
egeninanns Mustafamom_ sarı için zerdeçal , kırmızı ve mavi için hibiskus, mor için lahana ama kıvam vermek zor bunlarla
sedasayan1111 Mustafamom_ kırmızı için DR.octer kırmızı jel var sade krem santi yap 3-4 yemek kaşığı krem santi al içine bu jeli koy çırp
Mustafamom_ sedasayan1111 sadece kırmızı glazür gözüküyor oda biraz sıvı sanırım şantiyle karıştırmam olurmu acaba
asmedomom Mustafamom_ glazur cok sivi degil zaten, krem santinin sütünü de bir tik az koyarsaniz, kivami tutar bence.