Bebeğim 10 aylık doğduğundan beri hep ayağımda sallardım yada kendi kendine uyurdu ama son 1 aydır sadece memede uyumak istiyor bide emerken diğer göğsümle oynuyor sıkıştırıyor sürekli canımı yakıyor hep yara olmaya başladı ne yapacağım bilmiyorum ayağımda da sallıyorum kaçıyor beşikte sallıyorum durmuyor nasıl kurtulabilirim bu durumdan bilen var mı yaşayan ?