Kızım 19 aylık, son bir kac gündür hicbir seyini benim yaptırmamı istemiyor. Dişlerini fırçalarken, altini üstünü değiştirirken ne kadar tatli dilli olsam da kiyametleri koparip kendini yerlere atıyor ama babasina itiraz dahi etse bir noktadan sonra izin verip sakinliyor. Aşırı zorlanmaya ve icerlemeye basladim bu duruma artık. İster istemez yansitiyorum, bir anda istenmeyen kisiymis gibi oldum sanki. Durum neyden kaynakli olabilir sizce? Donemsel mi ben bir noktada hata mi yapıyorum. Bu arada ben daha kuralciyim, ekran izletmem, disleri illa fircalayalim isterim, aburcubur yemesin kafasındayim ama babamız bana gore esnek kisa süreli çocuk şarkıları acar, hiçbir şey icin katı kural koymaz.. bebeğim simdiden bunu anlayip bana tavır mi sergiliyor sizce..