Herkesin kimin varsa en ufak hastalık bile iyileşsinler yavrucuklar ya 😞 kuzum 1 haftadır hasta ilk diş dedik çünkü Allah’a şükür ateşi hala yok bin şükür burun tıkanıklık geniz akıntısı. Arada hapşırık halsizlik. Neşeli yavrum gitti yerine bitkin kız geldi dertlerimize anlatamıyor lar ☹️ Şimdide başladı kuru öksürük balgamlı. Doktora götürsem şimdi antibiyotik vericek yolluycak uyuyacak öksürük tutuyo kuzumu uyanıyor geçince kapanıyor gözleri. Rabbim iyileştirsin nerde varsa beterinden korusun