Nazendece Hanımlar ilk ne zaman giydirmeye başladınız nasıl kullandınız acaba bizim kısa denk gelecek nasıl ayakkabı almaliyim nasıl kullandirmaliyim kışın çoğunluk da evde oluruz çok çıkmayız diye düşünüyorum bilgi verir misiniz?
benimbebegim Nazendece 11 Ay 25 günlük şuan yeni yeni yürümüye başladı vicconun ilk adım ayakkabısını aldım evde olduğumuz zaman evin içerisinde de giydiriyorum ayağı ayakkabıya alışsın diye hem daha dengeli yürüyor ayağı kaymadığı için