ebruli_pyz Adana’da ne zaman çıkartıyoruz kışlıkları 😂 bu hafta soğuk duruyor sonra bi 30 larda görünüyor hava durumu 😂
seboss35 ebruli_pyz izmirdeyiz kışlık değil de mevsimlik ince uzunları çıkardım evimiz güneş görmüyor sabah kalkınca falan soğuk oluyor
hunilimomm ebruli_pyz havalar sicakken çıkarttım ben yıkadım koydum Kocaeli’de yım yaklaşık iki haftadır çocuklara giydiriyorum geceleri soğuk oluyor😂
D4355 Diyarbakırdanda selamlar burasıda halen sıcak ama ev buz o yüzden yavaştan çıkarmıştım kisliklari ☺️