Güzel Anneler sizlere sorum 4ay önce doğum yaptım adet olmadım henüz ama ¾ gündür adet olacakmış gibi belim karnım ağrıyor ama olamıyorum.
Sadece lavaboya gittiğimde akıntının içinde hafif kan görüyorum okadar.
Bebeğim emiyor.
Sizlerde doğumdan sonra ilk adetinizde bunu yaşadınız mı.
Acaba kanama olcakta hormonlarım mı etkiliyor o yüzden mi bir damla şeklinde geliyor
Hergün bir damla görüyorum ama normal akıntının içinde. Ve devamı yok
Bilgilendirin lütfen