Kızlar merhaba bizim banyoda cam ve havandırma yok gider kokusu oluyor. Duş içindeki gider hariç dış kısmını içine bez poşet yapıp deliği kapattım yıkadığım zamanlar açıyorum sonra kurulayıp kapatıyorum. Ama bi gider kokusu geliyor belki lavabo deliğinden ama banyosunda cam havalandırma olmayanlar ne yapabilir acaba ?
İçerige oda spreyi koyduk ama 2sinin kokusu ağır oluyor
Bu arada bina yeni yani eski olsa gideler tıkalı vs derim ama başka çözümü olan var mi ?