7 aylik bebegim öksürüğü gecmedi gecmedi gecmediiii, tabi ben 2 antibiyotikte bitirdim gene gecmedi, gecer gibi olup tekrarladı sonuc bronşiolit hava veriorum simdi😔
Ve hiriltisi artik yerine hisiltiya birakmisti hemen randevu olusturup dr götürdüm iyiki bu sesi duyup getirmissin onlemimizi erken alacaz dedi, yawww antibiyotik verecege kadar hava verseydin mübarek dr biside diyemiyorum neyse, gec kalma alerjik bunyeliysede uzuyo öksürük alerjik bunyelimis bnim minikim, anasi gibi🤦♀️ benden almis cocuklarim hastaliklarimiiii😱