byzss evet evet gümüş kapağa nazaran daha uybun fiyatlılar ama ben hepsini almıştım meme bakımına dair ne varsa ama en çok kalkan sevdim. Meme ucu kremini sürüp kalkanı takıyordum. Bende yenidoğan da çok yara oldu sağ meme çünkü sol mememi çok sevmedi çok emmedi, sağa abandı, yara oldu ama daha sonraki dönemlerde de çok süt incisi (bleb) yaşadım. Benimkisi memede yaşardı çünkü.. kalkan çok kullandım. Hem gayet ama gayet de uygun fiyatlı diye kaldı aklımda. Benim kızım 9 aylık, ben bu alışverişleri hep hamile iken yapmıştım, o zamanlar böyle değildi fiyatlar.