Kızlar oğlum 7ay+21 günlük. Gece yatmadan önce nasıl bi mama vermeliyim ona. Ek gıdaya başlamadan önce normal aptmail flan veriyordum ek gıdaya başlayınca kendim Mama yapayım dedim işte pirnç unu irmik unu pekmeZ vs.vs. Ama sevmedi sanırım yemedi biz yine aptamile geri döndük ama o da çabuk acıktırıyo artık sanırım.bu bebelaclar arı mamalar falan varmış gece için onlar iyi mi yoksa yine kendim mi bişeylet yapıp yedirmeliiym