Herkese merhaba hanımlar, 3 aylık kızım var 1 aydır işe.gidip geliyorum ben yokken biberonla besleniyor ben varken de meme ile. Ama son birkaç gündür 4-5 dk emdikten sonra ağlamaya başlıyor sütüm mü azaldı meme reddi mi oldu anlamadım. İşte olduğum saatlerde sağım yapamıyorum. Hem meme reddine hem süt arttırmaya yönelik önerilerin var mı