annebebe3 şuan 7 ayı geçtik o zamanlar normalmiş o durum kendimiz 2 saatte bir o uyanmasa bile uykusunda emzirmek lazımmış ben öyle yaptım ilerleyen zamanlarda kendi acıktığı zaman uyanmaya başladı zaten bir süre sonra ama bu zamanlarda sizin 2 saatte bir emzirmeniz lazım o uyanmasa bile ben hep öyle yaptım zorda olsa uğraştım sürekli ayak altlarini gidikladim gidisina dokundum felan ıslak bir bezle hafif nemli uyanması için yüzüne sürdüm daha neler neler altını açtım zor oldu ama atlattık çok şükür o günleri zor ama geçiyor biraz sabır gerekli 🧡