Merhaba arkadaşlar bebegim 42 günlük 10 gun kuvezde kaldi orda biberona alisti eve geldiginde emzirmeye alistirmak cok zor oldu bir sekilde alisti.
Bebegim sanirim biraz istahli gün boyu emziriyorum
Artik gun sonunda sutum azaliyor onun derin uykuya geçtiği saate sut azalmis oluyor ve ona yetmiyor bagiriyor agliyor surekli bizde haliyle mama veriyoruz 160 ml lik biberonu var hepsi doluyoruz hepsini bir icmeye iciyor ve yine agliyor gazi var saniyorum masajlar yapıyorum hala agliyor parmagimi agzina getiriyorum hemen emiyor
Mememi veriyorum oyalansin diye sut az geliyor bagiiryor yine mama veriyoz 30 40 ml ancak uyuyor
4 saate kadar kesintisiz uyuyor sonrasinda
Nasil yapmam lazım bilmiyorum cok yiyor diye üzülüyorum acikcasi sonra kusuyor kustuktan sonra yine istiyor bu arada 😂😂kısir döngü yani 🤷♀️