2 yaş 6 ay 30 gunluk kizim geceleri 6..7 kere uyanio nenni nenni dio ayakta salliyorum… gece bu kadar sık uyanmak beni yordu ayakta sallanmayı nasıl unutturcam öğlen uykusunada öyle yatıyor sallayarak.. çok zor bi çocuk kendisi inatçı.. ayaklarım uff oldu acıdı diyorum ama ağlıo