Kubraneva2 Bir aylık bebeğimin kalça ultrasonunda kalça çıkığı olduğunu söyledi doktor çift bez önerdi.sizlerden başına gelip düzelen var mı varsa neler uyguladınız yardımcı olur musunuz
Tuanaveannesi Kubraneva2 merhaba geçmiş olsun kalça çıkığı mı kalça gelişim geriliği mi? Dereceleri nedir? Bizde sol bacakta gelişim geriliği vardı 1 ay hiç bir şey yapmadan bekledik 3. Ay derecesi değişmedi. 3. Ay çift bez kullandık doğması gereken zaman baz alınarak 3. Ayı tamamladığı gün baz alınarak tekrar çekildi çok şükür sorun kalmamıştı. biz şüphemiz olmasın diye 6. Ayda röntgen de çektirmiştik. Eğer dereceleri çok uzak değilse endişelenmeyin. Allahın izniyle bebekler çabucak tamamlıyor
berece İlk ay çekilen ultrasonda bu gibi sorunlar çıkabiliyor dediler. 2. Ayda çektiriyormuş çoğu kişi. Bende 3. Ayda çektireceğim
Yagmursaad Benim kızımda da gelişim geriliği vardı hatta 8.aya kadar devam etti . Cift bez kendim kullandım .Doktor da bir alet aldırdı onu da bir ay kullandım . Sonra zamana bıraktık . Kendi kendine oturdu yerine . Ama bizim derecesi çok degıldı .