Angelmommy ben de 1 ay civarı başlamıştım. Açıkçası ilaç olmayan takviye sınıfındaki gaz damlalarını kullanırken yine de doktora danışabilirsiniz ama bizim doktorumuz şöyle demişti, gaz damlası şans işi, bebeğe yaratanı bulana dek beş tane değiştiren var. Bize doktor sab simplex verdi. Yanında da varsak florasını düzenlemek için symbiosis probiyotik verdi (biogaia gibi/ yanında da zinco verdi. Ben ilk haz sancısında doktora koşmuştum ama açıkçası çok da gazlı bir bebek olmadığını anladık sonrasında, açıkçası emzirme sonrasında bile sırtına patpat yapmadım. Bunu probiyotikler mi sağladı yoksa bebeğin zaten doğası mı bu idi, bilemem tabii..