kartanesi__ rukenasaf35 evet çocuk genel cerrah a gidiyorsunuz yakıyor birde ek olarak 2 doz K vitamini vurdular birdaha kanamadı
Tazeanneyimbenn rukenasaf35 kızımında öyleydi aylık muayeneye gittiğimizde kontrol etti doktor ve göbek kapanmamış dedi sizde bi görünün isterseniz
neslihankcbyk Evet K vitamini iğne yaptılar hala devam etti büyükleri dinleyip kantaron yağı sürdük bi kaç kere geçti