Ecrinlieymenlianne yarın emzirmeyi sonlandıralı tam 1 hafta olacak, çok zor ve hassas bir süreç, kızım 34 aylık 3 yaşına girmeden sonlandırmayı planlıyordum uzun bir sürece yayarak yaptım, 2,5 yaşında gündüzleri kestim önce her meme istediğinde parka götürdüm stoktaki oyuncaklardan çıkardım vs, en büyük sorunumuz memeyle uykuya geçmesiydi onu uzun bir süre başaramadım, sürekli anlattım süt artık gidecek sen çok büyüdün okula başlayacaksın vs her seferinde reddetti ama bilinçaltına aylarca yerleştirdim bir gün bırakmak zorunda olduğunu, geçen haftada ilk kez memesiz uyuttum uyku arkadaşını verdim kitabını okudum sarıldım saçlarını okşadım sırtını kaşıdım ninni söyledim vs ağlaya ağlaya bir şekilde uyudu gece her zamanki gibi 10 kez kalkıp meme istedi ısrarla su teklif ettim dün artık hiç meme sormamaya başladı sancılı bir süreçti ama başardık bebekler bizden daha kolay adapte oluyorlar bence sürece, benim ilk 3 gün göğüslerim baya ağrıdı annem sakın sağma kısır döngüye girer sağdıkça süt gelecek bırak içinde acılaşsın dedi nasıl oldu bilmiyorum ama ağrısı geçti içinde süt varmış gibi gelmiyor şu an göğsüm