Dilekkkk19 Merhaba dogalgazi actik 40 ta yaniyor suan evin ici 22 derece 2.5 tog uyku tulumu aldim sadece zıbınla giydirdim hem terledi hemde üsümüs gibi hissettim nasil yatirmam lazim bilemedim ustünüde çok açıyor bebegim16 ayligiz
bakkalemzigi Dilekkkk19 evin derecesi uyku tulumu için çok yüksek terlemesi normal hasta olur çocuk böyle
irva Dilekkkk19 22 derecede 1.0 tog yeterlidir içine sıfır kollu zıbın giydirebilirsiniz. 2.5 tog kalın gelir şuan ki ev derecenize.