nazlimom_ 18 aydır doğduğundan beri kullanıyoruz tıka basa da işese gece hiç uyumadı taşırmazdı 2 haftadır her gece zıbınına da geçiriyor acaba içeriği flnmı değişti kullananlar sizde de varmı bu durum? Sızdırmayan başka bez önerisi olan varsa yazabilir mi
gurturk nazlimom_ 7 ay olmak üzere doğduğundan beri baby Turco kullanıyorum hiç akıtmadı özellikle gece dopdolu olsa bile akıtma olmadı bizde