lelosunannesi 2.aylıkken ilk dozu yaptırdım, 5.ayında ikinci dozu yapılacak. Yurtdışında ücretsiz yapılan bir aşının biz de ücretli olması çok acı ne yazık ki. Aynı şekilde kız çocukları için olan rahim ağzı kanseri aşısı yine yurtdışında ücretsiz kız çocuklarına uygulanırken (kendim de o şekilde oldum 12 yaşındayken) burda çoğu insanın haberi bile yok aşının varlığından