Suleeg Oğlum 13 aylık dikişleri kendiliğinden yok olacak dedi doktor fakat 3. Gün olmasına rağmen şiş ve arada kanama yapıyor normal mi bilemedim hafta sonu girdiği için de baktıramıyoruz yardımcı olur musunuz lütfen
babytugra_ Suleeg burun kanaması dışında herşey normalmiş damla damla kanaması olur çişini yaparsa kan dağılır gözünüze çok gibi gelebilir korkmayın dedi doktorumuz benim oğlumunkide şişti kanama yok ama balon gibi şişti pipisinin derisi
Xyz23 Benim oğlumunda kanama olmuştu sızıntı şeklinde olanlar önemsiz diye biliyorm şişlik bizde nerdeyse 1 haftayı bulmuştu yavaş yavaş iniyor
babytugra_ Xyz23 benim oğlumda 4 aylık 5 gün önce sünnet oldu pipisinin üstündeki derisi balon gibi şişti doktorumuzda burun kanaması dışında yaşanabilecek herşey normal gelmenize gerek yok yalnızca burnu kanarsa gelin dedi ama ben yine de tedirginim balon gibi çünkü sadece derisi