1erkekannesi_ Kızlar sade bi model çok abartı olmayan abimin damat bohçasında hemde normalde giyebileceğim elbise arıyorum uygun fiyata boyum 1.65 kilom 60 varsa satan resim atarsa sevinirim
beyzacmvrc 1erkekannesi_ nasıl bişey ariyosunuz elimde bitane var kat kat model belinde taşlı bir kemeri var haki yeşili
beyzacmvrc 1erkekannesi_  
Themhrmom 1erkekannesi_ merhaba bu elbiseyi 2 kere giydim sadece 160 boyundayım 68 kiloyum bana hafif oturuyo size tam olur diye düşünüyorum. Boyuda bi tık uzundu bana kuşakla yukarı kaldırıyodum. 42 beden. Dilerseniz modelde ki şala cok yakın renkte şalda mevcut elimde
Snm1234 1erkekannesi_ nasıl bişey arıyorsun? Ben önceden satış yapıyordum butiğim vardı bebekten sonra ara verdim bi kaç model kaçdı elimde istersen atabilirim
1erkekannesi_ Snm1234 Çok abartı olmayan sade ve şık bişey eğer resim varsa bedenleri ile fiyatı atarsanız çok iyi olur💖