Mrv_cnl Merhaba hanımlar Oto koltuğumuz çok güzel memnunuz ancak aynı yada benzerini kullananlar var mı ? Çocuğum aşağıda kalıyor yükselticiler dışında önerisi olan var mı ? Yada bu markanın öyle bi özelliği var mıdır?