Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık su icmiyor sevmiyor biberon sevmediği için bardakla icirmeyi denedim bardakla ilk başlarda içiyordu şuan bardakla icmiyor siringayla zarzor ağzını actirabilirsem icirebiliyorum oda çok az ve çok inatçı ağzınıza kolay kolay açmıyor böyle bi durumla karşılaşan var mı ne yapmam gerekiyor yardımcı olun