Ekim 25 te tam 4 aylık olacak kolik bebeğim halen aynı saat aralığında ağlamaya devam ediyor azalmadı aksine daha fazlalaştı 1 gün iyiyse 4 gün ağlıyor huzursuzlaniyor oğlumun uyumak ve ağlamak dışında yaptığı hiçbir şey yok gazı yok ama ağlıyor sürekli meme reddi de başlamış durumda sadece uyku arasında veriyorum öyle tutuyor neler yapıyorsunuz bebeğinizin sakinlesmesi için ve ne zaman bitecek bu