Oğlum Sadece anne sütü ile besleniyor , her beslenmeden sonra 6 - 7 defa kusuyor. Üstelik doğduğundan beri Bu böyle . şuan 5 ay 18 günlük , kustuğu için kilo alamıyor. Dr fazlalığını kusuyor dedi ama 30 saniye bile emse kusuyor bu fazlalık olamaz başka bi Dr reflü olabilir dedi. Gaviscon ilaç verdi kullandık yan etki oldu ve hiç iyi gelmedi. Günde 75 defa kıyafet değiştirmekten hem bebeğim hem ben çok yorulduk. Besin alerjisi olacağından şüpheleniyorum. Ama dr başka bir yere yönlendirmedi.Napıcam ben bu kusmaları :(