rozeriin Geceleri bebeğinize kaç kere kalkıyorsunuz,kendi acikmasini mi bekliyorsunuz yoksa iki saat arayla uyanıp kendiniz mi kaldırıyorsunuz gece emzirme rutinlerinizi anlatabilir misiniz?
zehraaslan 40 güne kadar ben zorla uyandiriyordum, şuan kirkini geçti kendi acıkınca uyanıyorum besliyorum , dört beş saat uyuduğu oluyor
poyrazssmomms Ben bir aydan sonra kendi kalkınca emzirdim ah o günler ne güzel günlerdi gece 11 de yatar sabah 7 ye kadar kalkmazdı doktor acıkırsa kendi kalkar demişti şimdi sabaha kadar 4 5 kere kalkıyor bebeğim 7 aylık bu arada