Bezelye03 Merhaba annelerim. 2 yaşındaki bir bebek konuşamıyor. Bu normal mi sizin bebekler ne zaman konuştu. Doğru düzgün anne baba diyemiyor 2 kelimelik cümle kuramiyor
Benibenibihterini Bezelye03 Bir doktora gösterin. Oglumun 1 yasinda yaklasik 15 kelimesi vardi. Su an 27 aylık gayet konuşuyor. Elbet cocuktan cocuga farklılık gösterir ama 2 yaşında dogru duzgun anne baba diyememesi bir sorun olduguna isaret ediyor. Ekrana maruz kalıyorsa kesin. Bol bol kitap okuyun. Aklima gelenler bunlar. Umarim bir sorun yoktur 🌸
Kahveseveranne Bezelye03 normal değil doktora götürün ve ekranı hayatından çıkarıp yaşıtlarıyla vakit geçirmesini sağlayın 2 yaşındaki bir çocuk 2 li cümle kurabilmeli derdini basit cümlelerle anlatabilmeli ve çok rahat anne baba mama dede gibi kelimeleri çıkarabilmeli
Damla93 Bezelye03 benimki 3 buçuk yaşında yeni başladı sayılır konuşmaya bende bu zamana kadar beklemedim her yere götürdüm kreşe verdim tabiki ama anca açıldı şimdi bıdır bıdır susmuyo ve bu sadece 4 5 ay içinde oldu
Rozalinda Damla93 merhaba drlar nasil muayne ediyorlar cocuga merak ediyorum, mesela cocuk psikiyatrisine goturdunuz mu? Benim oglum 29 aylik kelime var ama konusma yok. Cok tedirginim yurtdisindayiz dr a goturemiyorum krese veremiyorum.
Damla93 Rozalinda belli başlı gelişim testleri var denver testi gibi mesela onları uyguluyolar onlarda sorun çıkmıyosa konuşmanın üzerinde pek durmuyolar açıkçası zamanla konuşucak diyolar tavsiyeler veriyolar konuşma terapisi yada kreşe yönlendiriyolar