Merhabalar 13 aylık bebeğim uyuduktan bir saat sonra ağlayarak uyandı. Gazı var gibiydi gaz ilacı verdik tekrar uyudu. Bir süre sonra uykusunda ağlanmaya başladı kısa kısa. Tekrar uykuya dalıyor tekrar ağlıyor. Birkaç kere de öksürdü. Ne yapsam bilemedim. Gazdan olur mu böyle? Diş midir diyorum bir yandan da.