Kubraaybars Kızlarrr 1 tog uyku tulumu aldım bugün lcw den oda ısısı 24-25 derece oluyor içine birşey giydireyim mi? Yoksa yeterli olur mu çok sıcak sevmiyor oğlum yazın da hep zıbınla duruyordu bu arada 2 ay 8 günlük
Dolores Kubraaybars terliyorsa giydirme. Terlemiyorsa sırtı göğsü soğuk oluyorsa 1 takım ince pijama giydir küçük çünkü baya
endoplazmikretikulumiste Kubraaybars bende yani aldım lcw 1.0 tog inanılmaz ince oğlum 31 aylık içine zıbın giydirmeme rağmen 24-25 oda sıcaklığında ertesi güne hasta oldu. Çok kalitesizleşti artık lcw ya . Bugün de 1.6 tog vardı geçen seneden onu deneyeceğim
Minikkusuumm Kubraaybars benim oğlum sıcakta uyumayı çok seviyor İstanbul’da oturuyoruz 2 tog giydiriyorum altına zıbın ve ince pjamayla
Kubraaybars Dolores işte daha giydirmedim kargoya çıkacak internet sitesinden aldım da bilemedim nasıl yapsam yorumlarda içine giydirmeyin yazıyor
oglumubeklerken endoplazmikretikulumiste 3 4 gündür 1.0 tog kullanıyoruz odamız 22 23 24 arasında gidip geliyor, içine yarım kollu zibin giydiriyorum bazen bakıyorum terlemiş oluyor
endoplazmikretikulumiste oglumubeklerken dün 1.6 denedim içine kolsuz zıbınla ankaradayım sabaha doğru daha soğuk oluyor . 1.6 daha iyi oldu benimkine sabaha doğruda bir battaniye işe üzerini kapadım
oglumubeklerken Kubraaybars yani evet daha iyi olur sanırım, dün akşamdan beri bizim ev iyice soğudu 21lere falan düştü ben o yüzden yarım kollu zibindan vazgeçemedim ama siz askılı ile deneyebilirsiniz
Minikkusuumm Kubraaybars yok terlemiyor 😂 ben sıcakta uyumayı çok severim bana çekmiş galiba ince giydirince buz gibi oluyor sıçrayıp uyaniyor
oglumubeklerken endoplazmikretikulumiste bende mesela 1 tog giydiriyorum içine zibinla ama içimde hala rahat etmiyor bacaklarına doğru bi battaniye atıyorum ince 🙂 çocuk bana kendi rızasıyla anne üşümüyorum diyene kadar içim rahat etmeyecek asla 🥲
Ayse5100 Kubraaybars canım çok terliyorsa uzun kollu değilde kolsuz zıbın lar giydir alttan öyle yatır
EcrinMelek1- @Minikkusuumm bende 2.5 tog giydiriyorum gece uykusunda içine zıbınla artı beşiği peteğin yanında ona rağmen terlemiyor Kocaelideyim bu arada
Minikkusuumm EcrinMelek1- demekki çocuktan çocuğa değişiyor benim arkadaşım zıbın ve ince pjamayla yatırıyor ona rağmen terleyip hasta olur sürekli
EcrinMelek1- @Minikkusuumm evet terleme durumu değişebilir bazen gece emmeye kalktığında kontrol ederim bacağı kolu soğuk olur ama sırtı göğsü sıcak sabaha karşı yine uyandığında eli ayağı sıcak olur bu sefer sabah uyandığında üstünü değiştirirken zıbını kontrol ederim ama kuru olur