Merhaba arkadaşlar 45 günlük bebeğim yürüyen merdivenlerde arabasından kaydı ve düştü. 50-60 cm yerden düştü sadece fakat çok korktuk ve hastaneye geldik. Acilde tomografi çekmek istediler beyin kanaması olup olmadığını başka türlü tespit edemeyiz dediler.
Bebeği bu kadar küçükken düşüren ve tomografi çektiren annelerim var mı? Bebeğinize zararı oldu mu? Lütfen içimi rahatlatın çok üzülüyorum 😔