Arkadaşlar iyi günler. 3 yaşında kızım var. Eylül ayında kreşe verdik. Verdiğimizden beri neredeyse hasta. Balgam oluyordu boğazında. Genzi dolu ve öksürük oluyordu. Şükürki öksürük gitti. Doktorada gittik kaç defa ciğerleri temiz dediler. Yalnız bu son zamanlarda özellikle uyurken hırıltı ses çıkarıyor nefes alırken hırıltı oluyor ama verirken zor veriyor. ağzından vermeye çalışıyor zorlanıyor uyurken. Ne yapacam bilemedim üzülüyorum bu durumuna.