Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var 20 günlükten itibaren doktoru vajinal yapışıklığı var ama zamanla geçer dedi dün gittiğimizde de açtırmamız lazım dedi operasyon gibi değil bıçak filan kullanılmayacak dedi ama bilgim yok geriliyorum bu durumu yaşayan anneler bilgi verebilir misiniz çok korkuyor ve üzülüyorum.